چگونه بیندیشید و ثروتمند شوید

چگونه بیندیشید و ثروتمند شوید

بیندیشید و ثروتمند شوید:

مقدمه :

هر دست اوردی که در دنیا به دست می آوریم از جمله ثروت با یک ایده شروع می شوند  ثروت نتیجه تبدیل کردن ایده  های موجود به واقعی است که به دیگران خدمت برساند و افراد حاضر باشند برای بهره برداری از آن پول پرداخت کنند.

برای اینکه کنترل زندگیتان را در دست بگیرید باید افکارتان را تحت کنترل خود درآورید .

افکار ثروت هستند : هر چیزی که ذهن انسان به آن باور داشته باشد و اون را تصور کند  میتواند به اون دست پیدا کند  زمانی که افکار با اهداف قطعی و تمایل شدید به تبدیل شدن به ثروت و یا دیگر چیز های مادی ترکیب شوند قدرت فوق العاده ای پیدا می کنند.

برای شروع به چیزی جز دانستن اینکه چی میخواین و آرزوتون چی هست نیاز ندارید برای اینکار باید یاد بگیرید که بعد از شکست های موقتی کار را رها نکنید و دست از تلاش برندارید.

پیش از آنکه موفقیت وارد زندگیه افراد  ثروتمند شود قطعا با شکست های بزرگی مواجه شدند معمولا موفقیت تنها یک قدم از نقطه ای که شکست خوردید جلو تر است  پس تنها کاری که باید بکنید اینکه به تلاشتون ادامه بدین یکی از نقاط ضعف انسان ها اینکه با واژه غیر ممکن به خوبی آشنا هستند آنها  همه روش هایی که به موفقیت نمیرسه به خوبی میشناسند اما موفقیت نسیب کسانی می شود که نسبت به موفقیت هشیارند به همین دلیل شکست نسیب کسانی می شود که چشم انتظارش هستتند ؛ مغز افکاری که بر ذهن غالب هستند جذب می کند این جاذبه نیروها؛ افراد و شرایط زندگی که با این افکار غالب هماهنگ هستند به خود جذب می کند.

 

اشتیاق :

وقتی اهدافتان را مشخص کردید و تصمیم قطعی گرفتید  تمام پل های پشت سرتونو خراب کنید و باز گشت به عقب را غیر ممکن کنید  تا چاره ای نداشته باشید مگر رسیدن به موفقیت  اگر همه راه های بازگشت به عقب را خراب کنید قدرت خلاقیتی  که در وجود شما وجود دارد و هرگز از وجود آن خبر نداشتید در شما آزاد می شود  یک روش برای اینه اشتیاق به ثروتمند شدن را تبدیل به موفقیت مالی کنید .

اول در ذهنتان مشخص کنید چه میزان می خواهید پول داشته باشید  و دقیقا مشخص کنید به ازای این پول می خواهید چه چیز هایی را فدا کنید  پس یک تاریخ مشخص کنید و بنویسید دقیق کی به این ثروت مد نظر میرسید  و بعد یک برنامه ریزی دقیق برای آن هدفتون بچینید  و برای اجرایی شدن  برنامه هاتون کار را شروع کنید این کار را می توانید به صورت نوشتن یک بیانیه انجام بدین و این بیانیه رو هر روز یا صدای بلند و در حالی که انگار به هدفتون دست پیدا کردید ان را بخوانید در واقع خود را مالک آن ثروت بدانید ؛ چیزی که بین افراد موفق و غیر موفق تمایز ایجاد می کند  قطعی  بودن هدف و اشتیاق شدید برای رسیدن به اون است .

چگونه بیندیشید و ثروتمند شوید

 ایمان :

با استفاده از ایمان می توانید به افرادی ملحق شوید که دست آورد هاشون هیچ محدودیتی ندارد،ایمان بزرگ ترین نیروی ذهنتان .ایمان،عشق و میل جنسی قوی ترین نیروها در وجود انسان است هرگاه این سه احساس باهم ترکیب شود افکار در سطح ناخوداگاه به چنان قدرتی دست پیدا می کنند که ایده ه ارا به فعالیت های واقعی تبدیل کنند .اما در وقع ایمان یک حالت ذهنی که می توان با تلقین به خود می توان ایجاد کرد افکاری که با احساسات عجین شده و با ایمان ترکیب می شوند خیلی سری به دست آوردی تبدیل می شوند.

.این در رابطه با افکار منفی هم صدق می کند،میلیون ها انسان فکر می کنند قدرت های خارجی که تحت کنترلشان نیست آنها رو محکوم به فقر یا شکست کردند  به همین دلیل افکارشون رو با افکار منفی پر می کنند . پس طبیعی است دست اوردشان چیزی جز فقر نباشد .درستی این در عمل هم ثابت شده ذهنی که با افکار مثبت پر شده باشد مکان مناسبی برای برای شکل گیری ایمان است،ایمان می تواند به یک اکسیری درونی که منشا سرزندگی ،عمل و قدرت است تبدیل شود.ایمان نقطه آغاز همه موفقیت ها است.

نکته کلیدی اینجاست که هر هدف یا ایده را می توان با تکرار در ذهن جا انداخت به همین دلیل که باید اهداف اصلیتان را یادداشت کنید و هرروز با صدای بلند بخوانید .تا در ناخودآگاهتان جای بگیرد با این روش تاثیر افکار زودگذر و محرک هاییی که اتفاقی با آنها مواجه می شوید خنثی می کند.

 

 تکرار عباراتی مانند جملات که خواهید شنید می توانید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید:

 

-میدانم که این توانایی را دارم که به هر رویایی که برای خودم در نظر گرفته ام دست پیدا کنم و همین جا قول میدهم موانع را کنار بگذارم و همواره فعالیت های لازم برای رسیدن به موفقیتم را انجام بدهم.

-میدانم افکار غالب در ذهنم در نهایت  خودشان را به صورت واقعیت ها بیرونی و اقدامات عملی بازتولید خواهند کرد و به مرور به دست آورد های فیزیکی تبدیل خواهد شد.

-هر روز سه دقیقه افکارم را متمرکز می کنم تا تصویر  فردی که می خواهم به ان تبدیل شوم بسازم.

می دونم هر تمایلی که به طور دائم در ذهنم داشته باشم در نهایت خود را به شکل عملی راه خود را به جهان بیرون باز می کند و دیده خواهد شد د نتیجه هر روز ۱۰ دقیقه وقت صرف می کنم که اعتماد به نفس خودمو افزایش دهم.

با به یادآوردن این اصل .

-من یک توضیح روشن از هدف اصلی زندگیم درست کردم و تا زمانی که اعتماد به نفس لازم  برای رسیدن به ان را پیدا نکنم در از تلاش دست بر نخواهم داشت.

-من فهمیده ام ثروتی که بر اساس بی عدالتی به دست آید دوام نخواهد داشت پس هرگز وارد معامله ای که هر دو طرف سود نبرند نمی شوم.

-کاری می کنم که دیگران به من باور داشته باشند و با من کار کنند ،چرا که من به خودم باور دارم.

 

الان  این فرمول را برای خود به کار ببرید .اهدافتون رو یادداشت کنید و هرروز دست کم یک بار با صدای بلند با خودتان تکرار کنید باور داشته باشید که این کار به مرور روی افکار و اعمالتان تاثیر می گذارد .

ذهن ناخودآگاه هیچ گونه تفاوتی بین افکار سازنده و مخرب ایجاد نمی کند و هر دو را به چیز ها واقعی ترجمه می کند پس در نتیجه لازم است کاملا مواظب افکارتان باشید.

ثروت ابتدا یک فکر ساده  بود،در اینجا محدودیت تنها به ذهن کسی که افکار را به عمل تبدیل می کند بستگی دارد و ایمان این محدودیت هارا کنار میزند. به یاد داشته باشید که این اتفاق ها زمانی رخ میدهد که حاضر باشید هزینه این چیز ها را در زندگیتان پرداخت کنید.

چگونه بیندیشید و ثروتمند شوید

 

0 مورد نقد و بررسی

admin

→ خواندن مطلب قبلی

انواع مختلف احساسات و پاسخ های عاطفی چیست

خواندن مطلب بعدی ←

چگونه در طول قرنطینه شریک زندگی خوبی باشیم

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *