نظافت کف با اسکرابر یا کفشوی صنعتی : راه حل

نظافت کف با اسکرابر یا کفشوی صنعتی راه حل

ترفند هایی برای نظافت کف محیط شما با دستگاه اسکرابر یا کفشوی صنعتی زمین شوی صنعتی

نظافت کف با اسکرابر یا کفشوی صنعتی : کفپوش سرامیک شده از ماندگاری ، نگهداری کم و جذابیت برخوردار است و همه دلایلی است که سرامیک جلا داده شده در بین خرده فروشان ، مدارس و سایر فضاهای تجاری محبوبیت زیادی کسب کرده است.

در حالی که کفپوش سرامیک نگهداری کمتری دارد ، این به معنای عدم نگهداری نیست . مهم است که مرتباً کف خود را  با کفشوی صنعتی یا اسکرابر تمیز کنید تا آنها را ایمن ، خشک و در شرایط مناسب نگه دارید.

در زیر پنج نکته برای حفظ کفپوش های جلا داده شده شما با زمین شوی صنعتی یا اسکرابر وجود دارد.

به طور منظم با دستگاه سوییپر یا جاروی صنعتی تمیز کنید
کفپوش سرامیک به دلیل دوام آن آسان است – جارو و شستشو روزانه اکثر کارهای نگهداری مورد نیاز است. مناطق پر رفت و آمد ممکن است نیاز به توجه بیشتری داشته باشد ، زیرا کف مستعد جای پا ، لکه گیری و خاک های دیگر است ، در حالی که یک منطقه با ترافیک کم فقط با جارو روزانه بسیار عالی به نظر می رسد.

راه حل صحیح تمیز کردن را هنگام استفاده از کفشوی صنعتی یا اسکرابر انتخاب کنید 

هنگامی که نوبت به انتخاب راه حل های تمیز کردن کفپوش سرامیک داده شده رسید ، به یاد داشته باشید که بتن یک سطح واکنشی است ، به این معنی که ممکن است شما نیاز به تغییر محلول های تمیز کردن کف مورد استفاده در اسکرابر کف کفشوی صنعتی خود داشته باشید. محلول های تمیز کردن کفپوش سرامیک متفاوت با مواد ایجاد شده برای کف موم شده است – محصولات اسیدی یا قلیایی بالا ممکن است به کفپوش سرامیک  شما آسیب برساند.

نگهداری کف با استفاده از کفشوی صنعتی یا اسکرابر

تمیز کردن لکه ها به سرعت تضمین می کند که کفپوش سرامیک داده شما لکه دار نشود. استفاده از ابزارهای مناسب مانند زمین شوی صنعتی یا اسکرابر به ماندگاری کف و ظاهر تجاری شما کمک می کند.

به موقع تمیز کنید

در حالی که کفپوش و سرامیک به طور کلی در برابر لکه گیری مقاوم است ، اما در برابر مایعات قابل شکست نیست. اگر نشت بیش از حد روی کفپوش سرامیک داده شود ، می توانند لکه ها را به جرم تبدیل کند . علاوه بر این ، لکه های تصفیه نشده می توانند کف را تغییر رنگ دهند ، درخشش را کاهش داده و حتی باعث آسیب رساندن به بتن شوند.

ابزار تمیز کردن کفپوش سرامیک مناسب را انتخاب کنید کفشوی صنعتی یا اسکرابر یا جاروی صنعتی

برای نگه داشتن کفپوش سرامیک داده شده در شرایط بهینه ، استفاده از ابزارهای مناسب برای تمیز کردن و نگهداری آن بسیار مهم است. راه حل های مراقبت از سنگ مانند سیستم پرداخت بدون مواد شیمیایی و سیستم محافظت از کف  به شما اطمینان می دهد علاوه بر این که کفپوش شما صاف ، براق و روشن است علاوه بر اینکه آنها را در طول عمر راحت حفظ می کنید. این ابزارها را می توان با کفشوی صنعتی یا اسکرابرهای استاندارد استفاده کرد ، به این معنی که کارکنان نظافت شما نیازی به یادگیری نحوه کار یک قطعه دیگر تجهیزات ندارند.

 

0 مورد نقد و بررسی

admin

→ خواندن مطلب قبلی

زمین شوی صنعتی Scrubber اشنایی با دستگاه کفشوی صنعتی

خواندن مطلب بعدی ←

مزایای اسکرابر کفشوی صنعتی برای شستشوی کف تجاری

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *