مدیتیشن یا مراقبه به شکلات ! meditation

مدیتیشن یا مراقبه به شکلات ! meditation

مدیتیشن یا مراقبه یا مراقبه به شکلات ! بله این یکی از روش های مدیتیشن یا مراقبه است اگه تعجب کردید پیشنهاد میشه در ادامه همراه ما باشید .

در ابتدا انواع روش های اصلی مدیتیشن را به شما شرح میدهیم دی صفحات زیر میتوانید به صورت اصولی با مدیتیشن یا مراقبه های مختلف اشنا شوید .

مراقبه ذن چیست و چه ویژگی های دارد؟
مراقبه یا مدیتیشن و ۵ راهکار اولیه
مراقبه کوندالینی چیست؟

مدیتیشن یا مراقبه شکلات یکی از لذت بخش ترین ، “خوشمزه ترین” متدهای مدیتیشن یا مراقبه مراقبتی ذهن است که در آنجا وجود دارد و بسیار مناسب است: همچنین برای مبتدیان به اندازه کافی ساده است ، اما به اندازه کافی موثر است تا علاقه مندان به تجربه مدیتیشن یا مراقبه و جستجوی تنوع را پیدا کند.

مدیتیشن یا مراقبه شکلات

همان مزایای مراقبه را به عنوان شکل های دیگر به همراه می آورد اما شاید انجام آن راحت تر باشد ، زیرا دارای پاداش داخلی و بالاتر از پاداش های کلی مراقبه است: شکلات.

سرانجام ، اگر از قبل طرفداران شکلات هستید  ، می توانید از این روش به عنوان نوعی مدیتیشن یا مراقبه استفاده کنید ، تا به خودتان کمک کنید که کمتر بخورید و استرس کمتری داشته باشید دفعه بعد که خود را در بعضی از موارد لذت می برید دسرهای شکلاتی مورد علاقه شما انگیزه شما هرچه باشد ، مراقبه شکلات برای یادگیری عالی است. در اینجا نحوه انجام آن آورده شده است.

چگونه با شکلات مراقبه کنیم

یک تکه شکلات کوچک تهیه کنید. درست است؛ برای مدیتیشن یا مراقبه شکلات ، البته به یک تکه شکلات احتیاج دارید. ما یک قطعه کوچک از شکلات تیره را با مقدار زیادی کاکائو توصیه می کنیم ، اما می توانید از بوسه شکلات ، مشتی از چیپس نیمه شیرین یا هر چیز دیگری که در دست دارید استفاده کنید. لازم نیست یک قطعه شکلات بزرگ نیز باشد. در حقیقت ، اندازه نیش یا کمی بزرگتر بهتر است.
بدن خود را آرام کنید. چند نفس عمیق بکشید و روی تنش کردن ماهیچه های خود کار کنید تا بدن خود را شل کنید. شما می خواهید مراقبه شکلات خود را تا حد امکان از نظر جسمی شروع کنید. اگر احساس راحتی کردید ، چشمان خود را ببندید.

بو ، نگاه و خوردن

. بعد از اینکه بوی شکلات را بویید و از عطر لذت ببرید ، بعد از اینکه شکلات را نگاه کردید و واقعاً چقدر خوشمزه به نظر رسید ، سرانجام می توانید یک تیکه کوچک از شکلات خود مصرف کنید. بگذارید روی زبان شما بنشیند و در دهانتان ذوب شود. توجه داشته باشید که طعم از شکلات، تبدیل شدن به طور کامل در آنچه که شما تجربه جذب در حال حاضر .

تنفس عمیق خود را ادامه دهید و روی احساسات موجود در دهان خود تمرکز کنید.
روی احساسات متمرکز شوید. هنگام بلعیدن ، به نحوه پایین آمدن آن توجه کنید. توجه کنید که چطور دهان شما خالی است. سپس ، همانطور که تیکه دوم را می خورید ، سعی کنید متوجه شوید که بازوی شما وقتی شکلات را به دهان خود می اندازید ، چه احساسی بین انگشتان و سپس در دهان شما احساس می کند. دوباره به احساساتی که در لحظه فعلی احساس می کنید توجه کنید.

دوباره به زمان حال توجه کنید.

اگر افکار دیگری در طول مدیتیشن یا مراقبه شکلات به ذهن شما خطور می کند ، به آرامی توجه خود را به سلیقه ها و احساسات مرتبط با شکلات معطوف کنید. ایده این است که در لحظه حاضر تا آنجا که ممکن است بمانید.
احساس را مزه کن وقتی کارتان را با طعم شکلات تان تمام کردید ، احساس خود را در طول روز تجدید نظر کنید و احساس آرامش بیشتری کنید. ممکن است بعد از اتمام شکلات ، مراقبه خود را ادامه دهید یا روز بعد را بلافاصله پس از آن از سر بگیرید.

نکاتی برای مدیتیشن یا مراقبه با شکلات

در این تمرین لازم نیست مقادیر زیادی شکلات مصرف کنید. در حقیقت ، اگر این کار را با دقت انجام دهید ، دیگر اصلاً نیازی به مصرف زیاد نخواهید داشت.
اگر به شکلات حساس هستید یا به قند مشکلی ندارید ، می توانید یک نوع مراقبه مشابه را با کشمش یا سایر غذاهای دارای طعم و مزه که قادر به خوردن آنها با خیال راحت هستید امتحان کنید.
اگر هر روز مراقبه کنید ، مزایای ماندگار و حتی مقاومت بیشتری نسبت به استرس پیدا خواهید کرد.

 

0 مورد نقد و بررسی

admin

→ خواندن مطلب قبلی

دو واکسن کرونا در چین به مرحله آزمایش بالینی رسید

خواندن مطلب بعدی ←

آلفن ایکس ال چیست؟ چه کاربردی دارد؟

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *