مربیان شخصی برای کودکان

مربیان شخصی برای کودکان

ورزش کودک : با افزایش نرخ چاقی کودکان و کاهش کلاسهای آمادگی جسمانی ، بسیاری از والدین نگران به سمت مربیان شخصی نه تنها برای خود بلکه برای فرزندانشان روی می آورند. آخرین آمار انجمن چاقی آمریکا نشان می دهد ۳۰ درصد کودکان ۶ تا ۱۸ ساله دارای اضافه وزن هستند و ۱۵ درصد دیگر نیز چاق هستند. جای تعجب ندارد که والدین به دنبال راه های جدیدی برای مقابله با روند رو به رشد هستند.

آیا مربیان شخصی برای کودکان راه حل هستند؟ ورزش کودک

این ممکن است برای هر کودک راه حل نباشد ، اما برای برخی از کودکان ، یک مربی شخصی می تواند یک روش عالی برای یادگیری رفتارهای سالم است که یک عمر به طول خواهد انجامید.با توجه به اینکه چاقی دوران کودکی چاقی بزرگسالان را با دقت شگفت انگیز پیش بینی می کند ، یک پدر و مادر خوب ورزشی برای تشویق زودرس عادات سالم عالی است.

یک مربی شخصی می تواند راه دیگری برای ارائه جهت ، ساختار و استراتژی هایی باشد که به ایجاد یک عادت برای زندگی سالم کمک می کند که می تواند تأثیر شگرفی در زندگی کودک داشته باشد.

دلیل دیگری که برخی والدین مربیان شخصی خود را برای فرزندان خود استخدام می کنند ، بهبود عملکرد ورزشی و تمرین مهارت های ورزشی است. طبق آکادمی اطفال آمریکا ، بچه ها در سن ۸ سالگی می توانند از ورزش کم مقاومت با وزنه های کوچک بهره مند شوند .

آیا یک مربی شخصی برای فرزند شما مناسب است؟ ورزش کودک

یک مربی می تواند در سناریوهای زیر مفید باشد:

  • فرزند شما ورزش سازمان یافته را دوست ندارد
  • فرزند شما ورزش خودآگاه است یا فعالیتهای جدیدی را امتحان می کند
  • کودک شما دارای مشکلات بهداشتی است و شما ترجیح می دهید جلسات ورزشی تحت نظارت داشته باشید
  • فرزند شما علاقه ای به آموزش شخصی نشان می دهد

چه نوع مربی شخصی برای کودکان بهتر است؟ ورزش کودک

یک مربی شخصی که با بزرگسالان کار می کند ، همیشه بهترین گزینه برای یک کودک نیست. در اینجا چند توصیه برای یافتن بهترین مربی برای فرزند شما آمده است:

  • به دنبال این  علائم یک مربی عالی شخصی باشید
  • مربی باید دارای مدرک و / یا مجوز ملی شناخته شده باشد
  • مربی باید آموزش بچه ها را تجربه کند ، از جمله درک احساس طنز و صبر
  • مربی باید دور around تمرینهایی راجع به فعالیتهای سرگرم کننده که روال معمول سالن ورزشی نیستند ایجاد کند تا کودک ارتباط برقرار کند .
  • مربی باید روال متعادل از قدرت ، قلب و ورزش را ارائه دهد.
  • مربی باید به کودک کمک کند تا فعالیتهای مورد علاقه خود را انجام دهد
  • در مورد فلسفه مربی درباره کار با بچه ها و تعیین اهداف سوالاتی بپرسید و مطمئن باشید که با رویکرد موافق هستید.
  • در یک یا دو جلسه اول با فرزند خود شرکت کنید و ببینید که آیا نیازهای شما را برآورده می کند یا خیر.

شما به عنوان والدین ، ​​باید کودک خود را در استفاده بیشتر از جلسات ، صبور و دلگرم کنید. برای بهبود مهارت های حرکتی ، سرعت و هماهنگی ، کودکان باید قبل از اینکه عادت به ورزش کنند ، یک یا دو بار در هفته به مدت سه تا چهار ماه با یک مربی کار کنند و انگیزه لازم را برای فعالیت خود داشته باشند.

برای توسعه بچه‌ها سبک زندگی جدید به زمان نیاز دارد و اهداف شما ، فرزندتان و مربی شخصی باید واقع بینانه و متواضع باشند.

0 مورد نقد و بررسی

admin

→ خواندن مطلب قبلی

۱۰ دلیل که مانع کاهش وزن است!

خواندن مطلب بعدی ←

کاهش وزن برای زنان بالای ۴۰ سال

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *