سازمان دهی خانه در ۱۰ دقیقه

سازمان دهی خانه در 10 دقیقه

خانه خود را در ۱۰ دقیقه یا کمتر سازماندهی کنید

سازمان دهی خانه در ۱۰ دقیقه : پروژه های سازمان خانه که فقط ۱۰ دقیقه طول می کشد ممکن است به نظر نمی رسد که ارزش این تلاش را داشته باشند. بسیاری از مردم احساس می کنند که برای ساماندهی خانه خود یا “زندگی خود ” باید یک آخر هفته یا کل هفته را کنار بگذارند. آنها نیاز به برنامه ریزی بیشتر ، محصولات بیشتر و البته زمان بیشتری دارند.

بدانید که ۱۰ دقیقه بیشتر از این کافی است که بتوانید در سازمان خانه ، سازمان دهی کنید در ۱۰ دقیقه چقدر می توانید به موفقیت برسید؟

حفظ تمرکز برای سازمان دهی خانه در ۱۰ دقیقه

حتی برای حواس پرت مزمن ، ۱۰ دقیقه آسان است. در صورتی که نیاز به یک ضربه کوچک در باسن دارید تا بتوانید در خانه بهتر تمرکز کنید ، راهنمایی برای ماندن در مسیر وجود دارد.

به تمام قسمت های ۱۰ دقیقه ای که در طول روز پخش می شود فکر کنید: 

۱۰ دقیقه اول بعد از طی کردن در در خانه.

قبل از قرار ملاقات در اتاق انتظار بنشینید ،

وقتی چند دقیقه فرصت دارید در آشپزخانه وقت بگذارید در حالی که کتری در حال جوش است.

سازمان دهی خانه در ۱۰ دقیقه : شما باید حمام خود را سازماندهی کنید اما نمی توانید یک قطعه کامل از سه ساعت در تقویم خود پیدا کنید تا کنار بگذارید. شما می توانید کل کار سازماندهی حمام را در پروژه های ۱۰ دقیقه ای انجام دهید: وسایل توالت موجودی ، ضد آب زیر سینک ، برس های آرایش خود را بشویید و غیره.

از طریق کمد خود بروید و یک کشو انتخاب کنید. همه چیز را بیرون بیاورید و مرتب سر جایش قرار دهید

یک مجموعه (تجهیزات ورزشی ، ابزار ، تجهیزات تمیز کردن ، و غیره) را انتخاب کنید و ضد آب را انتخاب کنید. هر چیزی را که دیگر استفاده نمی کنید ، پرتاب کنید یا بازیافت کنید.

کشوی تاپ های دراور خود را جدا کنید. کشوی خود را از هر چیزی که دیگر نیازی به آن ندارید ، گرد و غبار ، مرتب و پاک کنید.

یک کشو تناسب اندام در کمد خود ایجاد کنید. شلوارهای یوگا ، تاپ های مخزن ، وسایل مخصوص خود را جمع کنید و همه آنها را در همان نقطه قرار دهید.

اطلاعات تماس افراد مهم را در تلفن هوشمند خود ذخیره کنید. این به شما کمک می کند در صورت اضطراری کمک کنید. به عنوان مثال ، اطلاعات مادرتان را زیر نام کامل او بگذارید ، اما یک ورودی دوم برای مامان وارد کنید. ایده دیگر صرفه جویی در تماس با نام * مخاطبین اضطراری است. استفاده از * به معنای این است که این شخص ابتدا در دفترچه آدرس شما ظاهر می شود در صورتی که شخص دیگری نیاز به کمک با استفاده از تلفن شما داشته باشد.

کارتهای ویزیت سازماندهی کنید. این کارتها و آدرسهای مورد نظر خود را جمع آوری کرده و آنها را به لیست مخاطبین خود اضافه کنید.

کشوی تیشرت خود را سازماندهی کنید.

رسید خود را ذخیره کنید. روی میز خود بنشینید ، کیف پول خود را باز کنید و رسیدهای جدید را وارد سیستم پرونده‌سازی خود کنید.

یخچال و فریزر خود را از هر چیز قدیمی پاک کنید.

رسانه های اجتماعی خود را در یک مکان سازماندهی کنید. حساب های Twitter ، Facebook ، Foursquare ، Linkedin و Instagram اینستاگرام خود را به Hootsuite منتقل کنید.

نمایه فیس بوک خود را Declutter کنید. دوستان فیس بوک خود را جستجو کنید – این یادآوری خوبی است که چه کسی اطلاعات شخصی ، تصاویر و خواندن به روزرسانی های وضعیت شما را می بیند. با هر کسی که نباید تصاویر تعطیلات شما را ببیند ، دوست را متحد کنید.

مواد غذایی منجمد را در فریزر خود برچسب بزنید.

سازمان دهی خانه در ۱۰ دقیقه :  سرگرمی خود را سازماندهی کنید . لیستی از فیلم هایی را که می خواهید صف Netflix خود را ببینید یا به روز کنید ، تهیه کنید. این باعث صرفه جویی در وقت در شب های شام و یک فیلم آینده می شود. جایزه: سرگرم کننده است. همچنین می توانید ایده های خود را برای مشاهده فیلم و نمایش تلویزیونی در Evernote خود ذخیره کنید. این باعث می شود زمان تصمیم بگیرید که فیلم تماشا کنید ، صرفه جویی می کند اما نمی توانید به آنچه می خواهید تماشا کنید فکر کنید.

یک ایمیل عمومی تهیه کنید و آن را در پرونده پیش نویس خود ذخیره کنید. این یک ابزار عالی است وقتی از کسی که مدتی ندیده اید / صحبت نکرده اید ، می شنوید. این می تواند به شما در پاسخ دادن به کسانی که “پس چگونه هستید؟” کمک کند. ایمیل

حساب توییتر خود را پاک کنید. از دنبال کردن افراد / موضوعاتی که دیگر به شما علاقه ندارند خلاص شوید.

برس های آرایش خود را تمیز کنید. آنها را با صابون ضد باکتری بشویید و بگذارید در حالی که روی یک دستشویی صاف است ، خشک شود.

جوراب های خود را مطابقت دهید. هر جوراب تکی را کنار بگذارید. دفعه بعد که لباس های شسته شده انجام می دهید ، ببینید آیا می توانید جفت های مفقود شده را پیدا کنید.

ایجاد یک نقطه برای نامه های دریافتی. حتماً از ابزارهایی برای مدیریت نامه خود در هنگام راه رفتن با درب به آن استفاده کنید.

آدرس های قدیمی را حذف کنید. از طریق تلفن هوشمند ، کپی سخت یا کتاب آدرس الکترونیکی خود بروید و مخاطبین قدیمی را از بین ببرید – به خصوص دوست دختران سابق ، دوست دختران سابق یا هر شخص دیگری تلفن شما نباید به طور تصادفی شماره گیری کند.

اهدا کتاب کنید. سه کتاب را برای مبادله در Paperback Swap لیست کنید ، و سپس مواد بسته بندی مورد نیاز خود را جمع آوری کنید تا آنها را به سمت صاحب خوش شانس جدیدشان بفرستید. نوار بسته بندی و Sharpie و قسمت خالی یک کیف خرید کاغذ قهوه ای انجام خواهد داد.

جارو بکشید. در اتاق نشیمن خود روی نیمکت بنشینید و متوجه هرگونه شمع حواس پرت شوید. Declutter

برای چیزی در اتاق نشیمن خود فضای ذخیره سازی پیدا کنید . روی میز قهوه شما که باید کنار گذاشته شود چیست؟

مجلات را در یک جعبه جمع کرده و ذخیره کنید.

بالش و پتو مرتب کنید. 

سازمان دهی خانه در ۱۰ دقیقه :  کنترل از راه دور خود را سازماندهی کنید. Remote خود را با نام دستگاه مربوطه جمع آوری و برچسب گذاری کنید: DVR ، DVD ، استریو ، iPod ، تلویزیون ، و غیره.

با کتابهای خود روبرو شوید. مجموعه کتاب خود را طی کنید و هر جلد را در همان جهت بچرخانید. این فرایند “روبرو” نامیده می شود و از آن در فروشگاه های خرده فروشی استفاده می شود تا همه چیز بسیار مرتب و منظم به نظر برسد.

اتاقی را انتخاب کنید که نیاز به کار داشته باشد. تقویم خود را بیرون آورده و برنامه ریزی کنید. برای انجام این کار به چه منابعی نیاز دارید؟ چه زمانی برای تحقق این کار وقت دارید؟ از پیش برنامه ریزی.

داخل هر کمد خانه خود را اندازه بگیرید. ابعاد — عمق ، عرض و ارتفاع each هر مکان ، قفسه ، گره و تاج را روی یک کارت ویزیت ، یک در کمد ، بنویسید و آنها را در کیف پول خود ذخیره کنید. دفعه بعد که در تختخواب حمام و Beyond ، Home Depot ، Lowes یا فروشگاه Container Store لوازم جانبی کمد را خریداری می کنید ، اطلاعات مورد نیاز خود را با خود خواهید داشت.

همه چترهای خود را جمع کنید. آنها را در کنار هم ذخیره کنید.

برای هفته آینده برنامه غذایی درست کنید .

از اطراف خانه خود نامه ارسال کنید. آن را به سه دسته تقسیم کنید: عمل ، بازیافت و خرد کردن.

برای بازگشت به فضای ذخیره مناسب خود ، یک مورد را انتخاب کنید. این شامل روسری ، کلاه ، کیف دستی و کت است.

یک سطل ، سبد ، سینی یا جعبه ای را که می توانید به عنوان ظرف “خروجی” تعیین کنید ، شناسایی کنید. این ظروف می توانند هنگام ترک خانه ، هر آنچه را که نیاز دارید نگه دارید (فکر کنید: مقالات مدرسه ، نامه های خروجی ، برگه های مجوز ، برگه کار و غیره).

۱۰ دقیقه وقت خود را صرف سازماندهی فریزر کنید. غذای قدیمی را که فریزر است سد کنید و یخ سازان و سینی های یخ را تمیز کنید.

 

0 مورد نقد و بررسی

admin

→ خواندن مطلب قبلی

دیسفوری چیست و چه علائمی دارد

خواندن مطلب بعدی ←

امکان تولید انبوه واکسن کرونا در روسیه در پاییز امسال

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *