طراح آلیشیا مارکیونی یک پالت خنثی و چندین پایان جسورانه برای تبدیل یک آپارتمان از دهه ۸۰ به یک خانه آرام و مدرن به کار می برد.

در نگاه اول ، این آپارتمان در تورنتو مانند یک هتل لوکس ، با ظاهری تمیز ، گذرا و یک پالت خنثی که جذابیت زیادی دارد ، خوانده می شود. عمیق تر و بیشتر تمرکز کنید رویکرد منحصر به فرد و آگاهانه طراح آلیشیا مارکیونی ، با هدایت ترکیبی دقیق از مواد ، تمرکز می کند.

آلیشیا که در حال بازسازی آپارتمان ۲۵۰۰ متر مربعی است ، گفت: “مشتری من عاشق آپارتمانی در پاریس بود که در مقاله ای دیده بود.” “به سبک اروپایی ، آنها از مواد زیادی استفاده می کنند ، زیرا آنها از ساختار ساختمان آن دنیای قدیمی را دارند. آنها همچنین از مقدار زیادی سنگ مرمر استفاده می کنند – سنگ مرمر واقعا بافت دار و دارای رگه های زیادی. وقتی این سنگ مرمر را پیدا کردیم که شاه بلوط در آن بود ، به دلیل اینکه بسیار متفاوت بود ، روی آن پریدیم. اما به طور کلی ، صاحب آن می خواست که ظاهری مدرن داشته باشد ، بنابراین آلیشیا به رنگ و بوی ساکت سایر مواد بستگی داشت: “صفحات تخت سفید بالا ، چوب آجدار برای اضافه کردن کمی گرما و یک هود استیل نورد – بافت های مختلف برای جبران سنگ مرمر و باعث درخشش آن به عنوان یک عنصر مرکزی. “

برای کل نگاه ، آلیشیا مرتباً این پایان ها را تکرار می کرد. چوب آجدار و سنگ مرمر در آشپزخانه دوباره در اتاق خانواده ظاهر می شود. سیاه و سفید از کاپوت در میز قهوه و عناصر داخلی تکرار می شود.

متقاعد کردن هنر آخرین لایه در پالت مواد پیچیده است. آلیشیا می گوید: مشتری من یک مجموعه عالی دارد. “کارهایی مانند این سیب اندی وارهول با رنگ روشن بسیار سرگرم کننده است.” و آنها همچنین خانه را با کاریزما آبیاری می کنند – چیزی که این فضای داخلی زیبا را از مثلاً بوتیک متوسط ​​هتل جدا می کند.

صفر

عکس: الکس لوک | طراحی ، آلیشیا مارکیونی ، طراحی هریسون فا. BUILDER، حیاط خانه ها. ماسا ، کراوات حلق آویز ، Elte. POD ، Ciot. کاغذ دیواری سقفی ، کاغذ دیواری مترو.

میز مجسمه سازی ادوارد مونک ، نقاشی های معلق و منبت کاری شده از چوب ، نمای ورودی گالری مانند را در ورودی ایجاد می کند. طراح آلیشیا مارکیونی کف گرانیت سیاه را با ترکیبی زنده از سه سنگ مرمر – Nero Marquina ، Dolomite و Pietra Grey جایگزین کرد. او می گوید: “کف مرمر برجسته ، نمای بافتی ایجاد می کند که با الگوی چوب سخت با الگوی ورسای مخلوط می شود.” تابلوهای موجود زیبا را حفظ کرده است. “ساختمان فوق مدرن نیست ، بنابراین ما نمی خواستیم آسانسور را در خانه ای که متناسب با ساختمان نیست بگذاریم.” سقف مقعر با کاغذ دیواری گرم و خنثی پوشانده شده است.

صفر

عکس: الکس لوک | درها ، پنجره های شاتو و درها. ماس ، جلو ، CB2. پارچه پخته شده توسط پیر فری ، پریماورا. پایان ، استودیو Lightmaker.

جوهر بزرگ روی کاغذ توسط اسکار کهن ، هنرمند کانادایی و پارچه گرافیکی پیر فری روی صخره مدفوع روی پالت و زاویه ای بودن کف مرمر. درب شیشه ای با یک قاب فولادی مشکی نور فیلتر کاندو را به این فضا می دهد. آلیشیا توضیح می دهد: “مالک مجموعه گسترده ای از آثار هنری دارد ، بنابراین ما باید در مورد قطعات و محل انتخاب آنها فکر کنیم.” “بعضی از آنها بسیار رنگارنگ و برخی دیگر تیره و غم انگیز هستند.” گالری دیواری سفید او Oxford White CC-30 از بنیامین مور است.

صفر

عکس: الکس لوک | آسیاب آجدار ، کابینت های Crisstar. سنگ مرمر ، کاشی کریستال و سنگ مرمر. قفسه های مرمر DIMENSION ، گنجینه های مرمر. POLITELI ، استودیو Lightmaker. روکش مبلمان سفارشی Silva. میز کافه ، RH. ROW ، صندلی های برنجی ، Elte. SCREENPRINT سیب توسط اندی وارهول.

اتاق خانواده ایستگاه مرکزی اصلی آپارتمان است و تمام اتاقهای دیگر – از جمله اتاق کار (در پس زمینه) و آپارتمان اتاق خواب اصلی (از طریق یک درب شیشه ای در قاب های سیاه در سمت راست) – از اینجا تابش می گیرند. دیوار بین اتاق خانواده و دفتر باز بود و آلیشیا یک ستون مرکزی اضافه کرد “برای جدا کردن فضا و آزاد کردن فضای تلویزیون که هنگام آشپزی از آشپزخانه می توان آن را تماشا کرد.” دسترسی به گاز در ساختمان وجود نداشت ، این بدان معنا بود که شومینه نمی تواند تکمیل شود ، اما آلیشیا ستون را به شکل مشابه طراحی کرد ، با یک سینه دنده ای از دودکش بلوط سفید و یک پایه سنگ مرمر Breccia Medicea با قفسه های ذخیره سازی. آلیشیا می گوید: “دیوارهای سفید و بلوط سفید روشن به سبک و هوای فضا کمک می کنند.” “ما فلز آهنی و سنگ مرمر طرح دار وارد کردیم تا مطمئن شویم که خیلی روشن و خسته کننده نیست. این دو عنصر قطعاً این سبک انتقالی را ایجاد می کنند. وی افزود: “برای روشن شدن و مدرن كردن ظاهر ، قرنیزهای سنگین را از سقف های داخلی موجود برداشته است. رنگ براق در سقف نور را منعكس می كند و باعث می شود سقف ها بلندتر به نظر برسند.

صفر

عکس: الکس لوک | صندلی ها ، OSMAN ، لامپ های برنجی ، CONSOLE بلوط (پیش زمینه) ، RH. سبد ، انبار سفال. جدول عجیب ، خروس سیاه. DRAPPER ، تفاوت من. بوته ، مرز ، گل های گشنیز.

یک جفت صندلی گردان دنج در اتاق خانواده از پنجره رو به جنوب غربی مناظر خیره کننده ای از افق مرکز را ارائه می دهد. آلیشیا یک بار دستور داد که کفپوش تیره چوب سخت در ورسای به یک اسکاندیناوی بلوند مدرن تبدیل شود “تا همه عناصر دیگر بیرون بیایند.” پرده های شفاف در مخلوطی از پشم و پارچه با دقت نور را فیلتر می کنند. (می توان پرده ها را پایین آورد تا یک اتاق فیلم درجه یک تاریک شود.)

صفر

عکس: الکس لوک | کابینت ، خروس سیاه. LAMP ، RH.

اگرچه جدید است ، کنسول ماهاگونی با لکه های سیاه مانند قطعه ای از اواسط قرن خوانده می شود. این اتاق بزرگ خانوادگی یک مکان نشیمن به همراه پرچم های پیچیده مانند این چیدمان ساده اما چشم نواز را ارائه می دهد. پوشش سبک تر کفپوش چوبی با کابینت جدید آجدار بلوط سفید در آشپزخانه و اتاق خانواده مطابقت دارد.

صفر

عکس: الکس لوک | کابینت ، کابینت ، اندازه بزرگ ، کریستار. اجاق های دیواری ، میله. سنگ مرمر ، کاشی کریستال و سنگ مرمر. جزیره داستان ، گنجینه های مرمر. سینک ظرفشویی BLANCO ، جرثقیل ، شیر آب. کابینت یخچال HANDLES، RH. جزیره STEEL ، خروس سیاه.

قبل از کلنگ زنی آپارتمان ، آلیشیا مکان های آشپزخانه و اتاق ناهار خوری (آن طرف سالن از پشت سمت چپ) را عوض کرد تا آشپزخانه بیشتر به اتاق خانواده متصل شود. جزیره مرمر Breccia Medicea ، که در نمایشگاه متوقف می شود ، و هود استیل نورد ، نقش اصلی را در اتاق غیرقانونی بازی می کنند. کابینت های دنده ای بلوط سفید به اندازه کافی ضخیم هستند تا سنگ مرمر را متعادل کنند ، اما آنقدر چشمگیر نیستند که بتوانند با یکدیگر برخورد کنند. “درخت آجدار در دهه ۷۰ احساس زیادی می کند. این به روشی مدرن تر برمی گردد. ” “ما آن را با تاپ های تخت مدرن مخلوط کردیم. هر چیز دیگری واقعاً تازه و تمیز است. قوس بلک متال یک تعریف معماری اضافه می کند.

صفر

عکس: الکس لوک | KUKTOP ، میله. دسته های CABINETRIAL ، ریشلیو. چراغ برای نصب ، آمازون.

برای ایجاد ظاهری سبک و انتقالی به آشپزخانه ، کابینت های بالا با رنگ سفید ترد رنگ آمیزی شده اند ، و میزهای پشت و محیط نیز کوارتزیت Sky White با دوام متوسط ​​هستند. میز ناهار خوری شناور در گوشه جنوب آفتابی آشپزخانه بسیاری از منظره چشم نواز مرکز را دست نخورده باقی می گذارد – نیازی به ذکر جریان نور نیست.

صفر

عکس: الکس لوک | جدول ، خروس سیاه. جداول ، RH. POLITEL ، استودیوی Lightmaker.

کارهای کانر برادر لحن نمایشی را در اتاق ناهار خوری تعیین می کند. آلیشیا بدون ترس و تمیز برنز ، کروم ، رنگ های مشکی و برنز را مخلوط می کند. وی گفت: “اگر می خواهید فلزات را با هم مخلوط كنید ، این كار را همیشه انجام دهید.” یخچال و فریزر در کمد نزدیک اتاق ناهار خوری فرو رفته است.

صفر

عکس: الکس لوک

طاقچه مرمر کم عمق اتاق ناهار خوری به عنوان یک سکوی پذیرایی به جای بوفه در فضای باریک عمل می کند ، اما همچنین جزئیات معماری زیبایی را به شما نشان می دهد که آشپزخانه و اتاق خانواده را به هم متصل می کند. نسخه محدود Joan Miró یک رنگ بازیگوش اضافه می کند.

صفر

عکس: الکس لوک | WINE CELLAR CONSTRUCTION ، کابینت های Crisstar و خانه های نجیب. WINE STAND ، Wayfair. سنگ مرمر ، کاشی کریستال و سنگ مرمر. جدول ، خروس سیاه. جداول ، RH. POLITEL ، SKONTSI ، Lightmaker Studio.

غالباً چیزهای کوچک باعث می شوند خانه واقعاً شخصی باشد. در اتاق ناهار خوری ، این دیوار مجلل بار با یک میز آشپز مرمر خیره کننده ، انبار شراب و قفسه های بطری های شیشه ای جلویی است. وقتی درب انبار بسته می شود ، کل چیز شبیه یک کمد داخلی است. آلیشیا می گوید: “این یک بخش منحصر به فرد از مکالمه است که در هنگام سرگرم کردن است ، افراد زیادی آن را در یک آپارتمان ندارند.” این فضای هشت ضلعی غیر قابل استفاده در غیر این صورت ، که اکنون سرداب است ، به یک عملکرد تبدیل شد. او می گوید: “ما آن را مسدود کردیم تا یک اتاق غذاخوری به شکل طبیعی ایجاد کنیم و فضا را برای یک کابینت کوچک شراب فراهم کنیم.” “این آپارتمان از سال ۱۹۸۰ در یک ساختمان بسیار گوشه ای قرار دارد ، بنابراین گوشه و کنارهای عجیب و غریب زیادی وجود دارد.”

صفر

عکس: الکس لوک | کابینت ، کابینت های Crisstar. دفتر ، Elte Mkt. کابینت PAINT COLOR ، Amherst Grey HC-167 ، بنجامین مور. CABINET HARDWARE، RH. Gray TABLE، ICE، Elte. میز چرمی صندلی ، میز کوکتل طلایی ، سنجد غربی. صندلی های سفید ، استودیوی درشل. POLITEL ، استودیوی Lightmaker.

دفتر پشت یک دیوار جزئی در انتهای اتاق خانواده قرار دارد. پنجره های بزرگ رو به جنوب در اینجا به این معنی بود که آلیشیا می تواند از رنگ تیره تر برای اضافه کردن درام مردانه استفاده کند بدون اینکه اتاق احساس کوچک کند. ترکیبی از فضای باز و بسته عملی است تا به مالک اجازه دهد گنجینه های جمع آوری شده در طول سفر خود را نشان دهد و از آنها قدردانی کند ، در حالی که فناوری و لوازم دفتری و اداری کمتر زیبا را پنهان می کند. کشوهای پرونده در زیر قفسه های باز ساخته شده اند.

صفر

عکس: الکس لوک جدول ، OSMAN ، LAMP ، Elte. خشک کن ، جعبه و بشکه. فرش ، Elte.

شاسی بلند و عثمانی در اتاق خواب اصلی با پوشیدن مخملی دنج ، مکانی راحت برای خواندن صاحب دختر هنگام حضور دخترانش در دانشگاه فراهم می کند. فرش های دیوار به دیوار و پرده های کامل در سایه ای کمی تیره تر از سایر اتاق ها با سر صفحه خاکستری کار می کنند.

صفر

عکس: الکس لوک | موزاییک دوش کاشی کاشی ، کاشی Tycos. شیشه دوش ، خانه های نجیب. نصب دوش ، جرثقیل سینک ، زنجبیل. VANITY ، کابینت های Crisstar. SCONCE (بالای آینه) توسط کلی وارستلر از طریق Elte.

کاشی های موزاییکی پویا در کابین دوش ، منعکس کننده کف مرمر با نقوش جغرافیایی در ورودی است ، در حالی که سنگ مرمر “خامه ای و گرم” و بلوط سفید Calacatta Cremo روی غرور مانند یک آبگرم آرامش ایجاد می کند.

صفر

عکس: الکس لوک | تختخواب سفارشی ، روکش مبلمان Silva. LIGHT MASSES، RH. نیمکت ، فرش ، Elte. تختخواب سفید ، KILIT خاکستری ، ملحفه های ظریف Au Lit Fine. بالش های نقره ای ، بالش های بنفش ، Elte Mkt.

دیدگاه آلیشیا از اتاق خواب صاحبخانه “تازه و تمیز با جو هتل بود.” او تزئینات معماری را با تابلوهای جدید بر روی دیوارها و جزئیات تاج به سقف مقعر تزریق می کند ، سپس یک تخته سقف تودوزی روکش شده را به آرامی در پانل وسط دیوار نصب می کند. نیمکت همیشه به یکپارچه سازی یک تخت کمک می کند و باعث می شود تا کامل تر به نظر برسد.

صفر

عکس: الکس لوک | سنگ مرمر ، المپیا. سنگ مرمر ساخت و ساز، گنجینه های مرمر. WALLPAPER ، پارچه های JF. VANITY ، کابینت های Crisstar. PULL ، ریشلیو شیر آب ، شیر آب ، آینه ، زنجبیل.

اتاق پودر با تعامل جذاب خود از سنگ مرمر Calacatta Cremo (پشت آینه) و کاغذ دیواری های زیبا که شبیه راه راه های زمین شناسی است ، به این جمله پاسخ می دهد: “چیزهای خوب در بسته های کوچک وجود دارد” نور پس زمینه LED آینه به آرامی اتاق را روشن می کند. آلیشیا می گوید: “این فضایی است که شما به نورهای روشن نیاز ندارید – می تواند تاریک و غم انگیز باشد.” او یک شیر آب مشکی مات برای درام معرفی کرد.

صفر

عکس: الکس لوک | WALLPAPER Husk Vinyl ، فیلیپ جفری. حمام ، شیر آب ، شیر آب ، زنجبیل. کف مرمر ، Ciot. کاغذ دیواری ، فیلیپ جفری. پایان ، Elte. پایه حوله گرمایش ، شیر آب.

آلیشیا در حمام خود لیمو را به لیموناد تبدیل کرد ، جایی که عدم توانایی در سوئیچ لوله کشی او را مجبور به خلاقیت کرد. طراح می گوید: “تخلیه وان به دلیل کف بتونی قابل جابجایی نیست ، بنابراین ما یک مرحله سنگ مرمر ایجاد کردیم تا بتوانیم وان را در جایی که می خواهیم قرار دهیم.” “اکنون به نظر می رسد یک ویژگی است ، اما برای پنهان کردن بسیاری از لوله کشی ها طراحی شده است!” کشف در پایه بالابر باعث می شود که تخته سنگ عظیم شناور به نظر برسد. نصب هم لوکس و هم هدفمند احساس می شود.



Source link

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *